Darování Gift Card v českém iTunes Store

K posledním Vánocům jsem se rozhodl darovat taťkovi iTunes Gift Card. Jak to proběhlo?

Česko ještě nedávno nemělo své Gift Card. Museli jste si je koupit v Americe a použít pro americký iTunes účet. Pár dní před vánoci jsem si však všiml, že se na iPadu v App Store objevil obdelníček s možností zakoupit je konečně i v CZ účtu. Přišlo mi to jako vhodný dar, a tak jsem se rozhodl pro koupi.

Nejprve se objevilo toto okno, kde se zadá vše důležité (komu, od koho, vzkaz, výběr částky a datum, kdy obdarovaný dárek obdrží).
IMG_0598

Poté si lze vybrat design výsledné „karty“. Já vybral myslím zelenou ale nenechte se zmást touto skvělou funkcí a čtěte pozorně dál!
IMG_0604

Vyskočí okno, kde se zrekapitulují údaje. Po zkontrolování a stisknutí Buy Gift se zobrazí potvrzení o koupi:
IMG_0606

Já zvolil částku 10 €, vzkaz Veselé Vánoce! a datum na 25.15.2012. Chtěl jsem však něco víc, než jen email, chtěl jsem, aby obdarovaný našel něco pod stromečkem. Američani to mají skvěle vymyšlené: http://store.apple.com/us/personalize/itunes?product=ITUNES_GIFT_CARDS-101703 . Stačí si vybrat design a napsat přání. Kdyby byla taková možnost i v ČR, rozhodně bych jí využil.
Strávil jsem dlouhé minuty hledáním hezkého designu pro iTunes Gift Card, který bych vytiskl a vložil do obálky. Nakonec to dopadlo tak, že karta byla vytvořena ve Photoshopu a docela ujde:
itunes_gift_card
Kartu jsem vložil do obálky a dárek to byl povedený.

Jaké zklamání však přišlo, když zpráva dorazila na email. Nevím, zdali je to špatným formátováním emailu, ale místo té krásné šablony vypadal email takto:
redeem code
To se Applu vůbec nepodobá, email není nijak zvýrazněn, částka a vzkaz jsou snadno přehlédnutelné a největší část mailu zabírají pokyny!

Tímto mě tedy Apple zklamal, čekal jsem krásný design. Jinak po zadání kódu se v iTunes na PC zobrazuje v horní liště částka 10 €, takže to proběhlo bez problémů.

Označeno tagem , ,

6 thoughts on “Darování Gift Card v českém iTunes Store

  1. Dušan píše:

    Prosim vas , gde muzu koupim gift card in cz????

  2. Dušan píše:

    Ale mam jednom hotove

  3. Tomáš píše:

    Ondro, poskytneš prosím .psd z Photoshopu na další úpravu? 🙂

Napsat komentář

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.